Votează

unde contează!
Fă-ți buletin de Ilfov în

Documente necesare :

cerere pentru înscrierea în actul de identitate a mențiunii privind stabilirea reședinței
 
actul de identitate vechi al solicitantului
original
certificatul de naștere și certificatul de căsătorie (dacă e cazul)
original și copie
certificatul de naștere al copiilor cu vârstă mai mică de 14 ani (dacă e cazul)
original și copie
documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu
original și copie

Procedura :

situația 1

Dacă solicitantul nu este proprietarul imobilului, este necesară declarația scrisă a găzduitorului, aceasta se consemnează pe cererea pentru eliberarea actului de identitate, în prezența lucrătorului de evidență a persoanelor.

situația 2

În situația în care găzduitorul nu se poate prezenta la serviciul de evidență a persoanelor, declarația poate fi dată la notarul public, la misiunea diplomatică sau oficiul consular al României din străinătate ori în prezența polițistului de la postul de poliție, pentru mediu rural.
Link-uri descărcare documente:

Program Evidența populației :

Adresa Evidența populației :